Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Розвиток комунікативних здібностей як основа підвищення ефективності спілкування

Дізнаємось

 функції спілкування,
 класифікацію вербальних та невербальних засобів спілкування,
 механізми психологічного впливу,
 класифікація психологічних бар’єрів спілкування,
 поняття «ефективне слухання»,
 методи подолання психологічних бар’єрів у спілкуванні,
 ефективні стилі ділового спілкування,
 потреби, що зумовлюють вступи до соціальних груп,
 класифікація груп в психології,
 структуру взаємовідносин,
 сутність лідерства і його основні типи,
 стилі керівництва
 характеристику понять «взаємини» та «ставлення»,
 критерії психологічної сумісності,
 характеристику та походження засобів психологічного захисту.

Навчимось

 координувати рухи мовних органів артикуляційного апарату, жестів та міміки,
 використовувати механізми психологічного впливу під час професійного спілкування,
 використовувати прийоми ефективного спілкування,
 використовувати теоретичні знання в повсякденному житті,
 надавати характеристику та обирати оптимальній варіант стилю управління
 використовувати складові успішних взаємин у повсякденному житті;
 використовувати способи попередження та подолання конфліктів у колективі.

Навички

  • Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
  • Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
7 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
7 практичні заняття
1
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
2
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
3
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
4
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
5
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.