Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ПРАКТИЧНА РОБОТА №3. СКЛАДАННЯ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ, ТИПОВИХ ПЛАНІВ ЗАХОДІВ ПО КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ.

Дізнаємось

- значення комунікаційної політики на підприємстві;
- основні засоби маркетингових комунікацій;
- основні специфічні ознаки PR в готельно-туристичній сфері, які зумовлюють особливий підхід до неї;
- специфіку формування іміджу та PR-повідомлень підприємств готельного бізнесу, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються у маркетингових та PR-дослідженнях;

Навчимось

- визначати структуру комплексу маркетингових комунікацій;
- розробляти інструментарій реклами;
- застосовувати комунікативні навички у професійній сфері;
- організовувати ефективні рекламні комунікації;
- просувати послуги на ринку готельного бізнесу з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства;
- аналізувати маркетингову інформацію в мережі Інтернет;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
4 практичні заняття
1
2
3
4
5
6