Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА. 3.4. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Дізнаємось

• сутність комунікаційної політики суб’єктів ресторанного бізнесу;
• значення комунікаційної політики на підприємстві;
• порядок формування системи маркетингових комунікацій підприємства;
• основні засоби маркетингових комунікацій;
• поняття базових засад застосування рекламної політики суб’єктами ресторанного бізнесу, визначних чинників та структури формування рекламної кампанії;
• роль та місце PR-роботи в системі економічних наук та розвитку ресторанного бізнесу;
• основні специфічні ознаки PR в ресторанній сфері, які зумовлюють особливий підхід до неї;
• специфіку формування іміджу та PR-повідомлень підприємств ресторанного бізнесу, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються у маркетингових та PR-дослідженнях;
• особливості організації маркетингової діяльності з урахуванням особливостей Інтернету

Навчимось

• визначати структуру комплексу маркетингових комунікацій;
• надавати оцінку ефективності комунікаційної політики;
• розробляти інструментарій реклами;
• застосовувати комунікативні навички у професійній сфері;
• організовувати ефективні рекламні комунікації;
• просувати послуги на ринку ресторанного бізнесу з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства
• розробляти програми стимулювання збуту послуг готельно-ресторанних підприємств
• просувати послуги на ринку ресторанного бізнесу з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства;
• визначати місце PR-підрозділів у структурі організації;
• визначати тенденції та перспективи розвитку PR-комунікацій в індустрії гостинності

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
4 практичні заняття
1
2
3
4
5
6