Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА. 3.2. ЦІНОВА ПОЛІТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Дізнаємось

• значення маркетингової цінової політики: цілі, фактори, що впливають на неї; цінові стратегії; методи ціноутворення;
• поняття ціни і її значення в комплексі маркетингу;
• цілі та особливості ціноутворення в ресторанному бізнесі;
• основні методи ціноутворення;
• визначення, класифікацію та характеристику основних стратегій;
• основну спрямованість цінової політики конкурентів підприємств ресторанного господарства;
• основні методи ціноутворення у маркетинговій діяльності підприємства;

Навчимось

• аналізувати фактори, що впливають на цінову політику підприємства;
• розуміти сутність різних цінових стратегій;
• формувати ціну на послуги ресторанних підприємств;
• використовувати окремі методи ціноутворення для розрахунку ціни продукту;
• використовувати можливі напрямки реалізації цінової стратегії;
• орієнтуватися в спрямованості цінової політики конкурентів підприємства;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
4 практичні заняття
1
2
3
4
5
6