Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА.1.1. СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ МАРКЕТИНГУ ТА РОЗВИТОК ЙОГО КОНЦЕПЦІЙ.

Дізнаємось

• сутність маркетингу, його основні положення та напрями використання маркетингової діяльності;
• теоретичні та методологічні основи маркетингу ресторанного господарства;
• мету та завдання функціонування закладів готельно-ресторанного господарства маркетингової орієнтації;
• сутність та розвиток маркетингової концепції зокрема в сфері гостинності;

Навчимось

• формулювати сутність маркетингу й усвідомлювати його роль в ресторанному бізнесі;
• застосовувати різні концепції управління маркетингом для удосконалення маркетингової діяльності підприємств готельного і ресторанного господарства;
• визначати відмінності концепцій маркетингу та соціально-етичного маркетингу від інших підходів до організації маркетингової діяльності;
• застосовувати знання з основ маркетингу, необхідні у подальшій професійній діяльності

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
4 практичні заняття
1
2
3
4
5
6