Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Лекція Культура обслуговування. Оцінка якості обслуговування. Шляхи покращення якості обслуговування в закладах ресторанного господарства.

Дізнаємось

– особливості традиції та культури харчування народів світу;
– сучасні форми, схеми та методи обслуговування іноземних туристів у готельно-ресторанних комплексах.

Навчимось

– вільно володіти термінами та визначеннями щодо культури та традицій харчування народів світу;
– вільно визначати склад меню для туристів з різних країн світу;
– вільно визначати сировину та страви, не рекомендовані для туристів з тієї чи іншої країни світу

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
4 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9