Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Кваліфікаційні вимоги до персоналу ресторану. Методи організації праці офіціантів

Дізнаємось

що від підготовки до обслуговування офіціанта і метрдотеля і їхньої професійності в процесі роботи залежить настрій людей, які прийшли до ресторану, і враження від підприємства. Офіціант повинен добре знати меню і характеристику страв, склад продуктів, з яких їх готують, гарніри і соуси до них, напої, уміти запропонувати правильне поєднання окремих страв і напоїв. Також він має знати специфіку роботи підприємства ресторанного господарства, форму і документацію розрахунку зі споживачами, правильно організовувати своє робоче місце, дотримуватися правил етикету. Метрдотель – менеджер з обслуговування, керує роботою всіх працівників торгової групи.

Навчимось

визначати види, методи, форми обслуговування в закладах ресторанного господарства; кваліфікаційні вимоги до персоналу, обов’язки метрдотеля, офіціантів; вимоги до фірмового одягу обслуговуючого персоналу; режим праці і відпочинку офіціантів; графіки виходу на роботу; права та обов’язки сомельє.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
5 семінарські заняття
1
2
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
6 семінарські заняття
1
2
6 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25