Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА 2.1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ - ОСНОВА ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ РЕСТОРАНІВ.

Дізнаємось

• задачі та напрямки комплексного дослідження ринку;
• сутність, види та принципи маркетингових досліджень;
• ознаки класифікації і методи дослідження ринків індустрії гостинності;
• концепцію маркетингової інформаційної системи;
• основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень;
• методику проведення маркетингових досліджень;

Навчимось

• використовувати основні складові маркетингової інформаційної системи, визначати етапи та зміст етапів маркетингового дослідження;
• здійснювати вибірку, збір первинної та вторинної маркетингової інформації;
• проводити кабінетні та польові маркетингові дослідження на ринку послуг гостинності.
• використовувати основні складові маркетингової інформаційної системи;
• визначати етапи та зміст етапів маркетингового дослідження;
• проводити маркетингові дослідження та збирати маркетингову інформацію;
• проводити комплексні маркетингові дослідження та визначати ринкові можливості закладу;
• визначати ринкові можливості підприємства місткість ринку і проаналізувати його кон’юнктуру;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
4 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
4 практичні заняття
1
2
3