Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА. 3.9. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Дізнаємось

• роль та місце PR-роботи в системі економічних наук та розвитку ресторанного бізнесу;
• основні специфічні ознаки PR в ресторанній сфері, які зумовлюють особливий підхід до неї;
• специфіку формування іміджу та PR-повідомлень підприємств ресторанного бізнесу, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються у маркетингових та PR-дослідженнях;
• особливості організації маркетингової діяльності з урахуванням особливостей Інтернету

Навчимось

• розробляти програми стимулювання збуту послуг підприємств ресторанного бізнесу;
• просувати послуги на ринку ресторанного бізнесу з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства;
• визначати місце PR-підрозділів у структурі організації;
• визначати тенденції та перспективи розвитку PR-комунікацій в індустрії гостинності

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
4 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
4 практичні заняття
1
2
3