Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА 3.4. ЦІНОВА ПОЛІТИКА ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Дізнаємось

• етапи процесу ціноутворення
• основні методи ціноутворення у маркетинговій діяльності підприємства;
• визначення, класифікацію та характеристику основних стратегій;
• основну спрямованість цінової політики конкурентів підприємств ресторанного господарства;

Навчимось

• використовувати окремі методи ціноутворення для розрахунку ціни продукту;
• використовувати можливі напрямки реалізації цінової стратегії;
• орієнтуватися в спрямованості цінової політики конкурентів підприємства;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
4 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
4 практичні заняття
1
2
3