Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Лекція 7 Діловий протокол та етикет у готельно-ресторанному бізнесі

Дізнаємось

Виховувати культуру взаємоповаги, тактовність, відповідальність, етичність і професіоналізм у взаєминах.
Сприяти усвідомленню значення моральних цінностей у формуванні позитивного іміджу працівника.

Навчимось

Розвивати навички ефективного ділового спілкування, самоконтролю, емоційної стриманості та культури мовлення.
Формувати аналітичне мислення та здатність оцінювати власну поведінку в діловому середовищі.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60