Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Тема 6.16 "Правила продажу та продаж безалкогольних, слабоалкогольних та алкогольних напоїв. Особливості реклами алкогольних напоїв, та тютюнових виробів."

Дізнаємось

1. Як вести продаж напоїв?
2. У чому відмінність безалкогольних, алкогольних та слабоалкогольних напоїв?
3. За якими показниками оцінюють якість напоїв?
4. Як поділяють напої якістю і строками придатності?
5.Яка особливість виробництва соків натуральних?
6. Як поділяють воду?

Навчимось

Вести продаж безалкогольних, слабоалкогольних та алкогольних товарів. Давати консультацію покупцям. Розрізняти правила продажу вище перерахованих товарів залежно від групи.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 практичні заняття
1
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
2
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
3
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
13
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
14
15
16
17
18
19
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
20
21
22
23
24
25
26
27
28
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16