Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Взаємодія та взаєморозуміння в контексті культури ділового спілкування

Дізнаємось

об’єкт, предмет, завдання «Етики ділового спілкування», поняття «ділове спілкування» та його особливості, формулу культури ділового спілкування; психологічну природу спілкування, структур, функції та рівні спілкування; визначення взаємодії, взаєморозуміння та його рівні, бар’єри на шляху до взаєморозуміння.

Навчимось

застосовувати набуті знання, вмiння та навички спiлкування з урахуванням ситуацiї, відповідно до норм моралi конкретного суспiльства та загально-людських цiнностей.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
6 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6