Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №3. МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА

Дізнаємось

• сутність товарної політики та побудови асортиментної продукції;
• визначення терміну "продукт", з урахуванням структури рівнів продукту в ресторанній справі;
• сутність, аспекти, параметри конкурентоспроможності;
• сутність концепції життєвого циклу товару;
• основні етапи життєвого циклу товару та їхню характеристику;
• основні етапи створення товару-новинки та можливий ризик, пов'язаний з виходом товару-новинки на ринок;
• важливість взаємодії споживачів с системою надання послуг та залучення споживачів до цього процесу при розробці нового товару/послуги.

Навчимось

• оцінювати та забезпечувати якість продукції та послуг на підприємствах сфери гостинності;
• відрізняти маркетинговий підхід до товару/послуги від традиційної.
• визначати фази життєвого циклу конкретного товару/послуги;
• розробляти нові послуги (продукцію) з використанням інноваційних технологій виробництва та обслуговування споживачів;
• розробляти і впроваджувати новий продукт на ринку готельно-ресторанних послуг;
• розуміти як в індустрії гостинності може бути використаний ЖЦТ;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
5 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
5 практичні заняття
1
2
3