Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №2 ТЕМА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ГОТЕЛЬНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ

Дізнаємось

- суть і завдання маркетингового дослідження;
- основні принципи здійснення маркетингового дослідження;
- стадії маркетингового дослідження та їх характеристику;
- основні вимоги до інформації, яку використовують для маркетингового дослідження.

Навчимось

- характеризувати функціональні зв'язки структури маркетингових досліджень;
- будувати модель процесу маркетингового дослідження;
- визначати і враховувати фактори, що впливають на поведінку споживачів;
- оформлювати звіт за результатами маркетингових досліджень;
- класифікувати і характеризувати джерела і види маркетингової інформації;
- розрізняти та характеризувати методи маркетингових досліджень.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
5 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
5 практичні заняття
1
2
3