Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА. 2.3. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ.

Дізнаємось

• методологічні основи маркетингових досліджень споживачів;
• маркетингову сутність споживчої поведінки;
• механізми, засоби та інструменти практичної реалізації процесу прийняття рішень споживачем;

Навчимось

• визначити перспективний цільовий сегмент споживачів;
• виявляти потреби споживачів;
• визначати ступінь задоволеності/незадоволеності споживача готельних послуг;
• моделювати процес прийняття рішень про купівлю послуг гостинності;
• аналізувати процес прийняття споживачем рішення про купівлю товарів на споживчому ринку та ринку організацій-споживачів;
• шукати причинно-наслідковий зв’язок в поведінці клієнтів;
• використовувати сучасні методи вивчення ринку та методи впливу на прийняття рішень споживачем;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
5 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
5 практичні заняття
1
2
3