Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Паблік рілейшнз (PR) у готелі

Дізнаємось

про спеціальну систему управління соціальною інформацією, що включає весь процес виготовлення і просування інформації, метою якої є створення сприятливого ставлення до готелю-рекламодавця тих кіл громадськості, у яких він зацікавлений.

Навчимось

визначати зв'язки з громадськістю, що є необхідним для створення позитивного іміджу готелю та його послуг, а також широкого залучення споживачів через сприятливу громадську думку, що створюється пресою, політиками, представниками культурної і наукової еліт суспільства.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
5 лабораторні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
6 лабораторні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
7 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22