Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Тема 2.2 "Засоби сучасної реклами та їх характеристика. Рекламно-інформаційне оформлення магазину."

Дізнаємось

• Як розрізняти сучасну рекламу.
• Як використуватити сучасну рекламу у магазині.
• Як давати характеристику рекламному оформленню.
• Як розміщувати рекламу у магазинах.
• Як оформлювати магазини рекламно-інформаційними матеріалами.

Навчимось

• Використовувати рекламно-інформаційне оформлення у магазині.
• Розрізняти види реклами.
• Використовувати рекламні товари у різних напрямках.
• Давати характеристику сучасним видам реклами та визначати напрямки її використання.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
4 практичні заняття
1
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
2
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16