Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Розділ ІІІ Етико-психологічні засади етики бізнесу. Лекція 2. Конфлікти в бізнесі, їх попередження та подолання.

Дізнаємось

 особливості та способи організації ділових переговорів, зустрічей та прийомів,
 способи реакції та поведінки у стандартних етикетних ситуаціях,
 способи попередження та подолання конфліктних ситуацій.

Навчимось

 організовувати і проводити протокольний візит ввічливості,
 бездоганно володіти правилами ділового протоколу,
 використовувати отриману невербальну інформацію при проведенні ділових зустрічей і переговорів.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
5 семінарські заняття
1
2
3
4
5 практичні заняття
1
2
3
4