Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Розділ ІІІ Етико-психологічні засади етики бізнесу. Лекція 1. Етика і психологія ділового спілкування.

Дізнаємось

 сутність та рівні моральної культури спілкування,
 основи ділового протоколу та форми його прояву,
 основні базові уявлення про соціальні конфлікти.

Навчимось

 логічно мислити, сприймати чужу думку, безболісно відмовлятися від свого хибного погляду,
 організовувати та проводити ділові зустрічі, у тому числі з представниками різних ділових культур,
 організовувати і проводити протокольний візит ввічливості.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
5 семінарські заняття
1
2
3
4
5 практичні заняття
1
2
3
4