Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Тема 2: Розділ II. Людина в структурі системі "людина - життєве середовище". Людина як біологічний та соціальний суб'єкт.

Дізнаємось

- сутність поняття “життя”, “людина”, “праця”, “діяльність”,
- біологічні та соціальні ознаки людини;
- сутність праці як цілеспрямованої діяльності людини, в процесі якої вона не тільки задовольняє свої потреби, але виливає на природу;
- анатомо-фізіологічні властивості, психічні особливості людини;
- фізіологічні та психічні можливості організму людини при взаємодії з навколишнім середовищем;
- значення гомеостазу та нервової системи для забезпечення здоров’я і безпеки людини;
- основні види харчових речовин.

Навчимось

Після вивчення теми студент повинен усвідомити, що:
– мета життя людини полягає в різноманітних видах діяльності – у праці, вихованні, сімейному житті, захопленні наукою, літературою і мистецтвом, в активній суспільній діяльності;
– якісний стан компонентів середовища життєдіяльності людини значною мірою впливає на рівень її здоров’я, життєдіяльності й тривалості життя.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10