Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Спілкування як інструмент професійної діяльності. Культура усного фахового спілкування.

Дізнаємось

поглибити знання про службовий етикет, здійснювати регламентування спілкування, доречно використовувати мовні моделі звертання, вибачення, погодження тощо;

Навчимось

навчити будувати діалог за змістом
тексту, проводити усний обмін інформацією в процесі спілкування; вдосконалювати навички й вміння володіння прийомами ділового спілкування та ефективного слухання, використовуючи принципи професійного спілкування на рівні сучасної української літературної мови, здійснювати спілкування з
учасниками трудового процесу; сприяти вихованню любові до рідного слова,самоорганізації.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13