Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Тема 14. Планування рекламної діяльності.

Дізнаємось

Переваги маркетингового плану. Яку інформацію про продукт, який рекламується, та заходи, що плануються з реалізації цього продукту необхідно одержати рекламному агентству для проведення ефективної рекламної кампанії.

Навчимось

Формулювати цілі рекламного звернення, визначати основні етапи планування рекламної діяльності.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
2 семінарські заняття
1
2
3
4
5
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6