Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Тема 3.2. Значення і задачі вивчення купівельного попиту у торгівлі

Дізнаємось

- Закони України «Про підприємства в Україні» від 27.3.1991 р. (із змінами і доповненнями 1992 р.);
Закони України:
«Про власність» від 7.2 1991; « Про господарські товариства» від 19 .10.1991; «Про споживчу кооперацію» від 10.04. 1992 р.;
«Про арбітражний суд» із змінами від 15 .05.1992 ;
«Про обмеження монополізму і недопущення недобросовісної конкуренції в підприємницькій діяльності» від 18 .02.1992;
Постанова КМУ “ Про порядок державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності" від 25 травня 1998 р. N 740;
- види і методи вивчення попиту, методи вивчення товарних ринків підприємствами;
- поняття про асортимент і торгову кон’юнктуру, порядок формування асортименту, основні фактори формування асортименту на підприємствах торгівлі, принципи підбору асортименту.

Навчимось

- користуватися нормативно – довідкового інформацією, визначати потребу торгових підприємств в товарах;
- сформувати асортимент торгового підприємства залежного від факторів.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
2 семінарські заняття
1
2
3
4
5
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13