Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Тема 2.3 Оптові ярмарки (виставки) та їх роль в закупівлі товарів. Організація біржової торгівлі. Торгівля на аукціонах, конкурсах (тендерах).

Дізнаємось

- організаційні форми комерційної діяльності оптових та роздрібних підприємств;
- формування масштабу діяльності та профілю роздрібних (оптових) підприємств відповідно з економічною доцільністю
- основи професійної етики комерсанта;
- нормативні документи, які регламентують виробничу діяльність підприємств торгівлі;
- правові та законодавчі основи комерційної діяльності.
- поняття оптової ярмарки, виставки, організацію оптових ярмарок, виставок – продажу та їх структури.
- поняття товарної біржі, суттєвість біржової торгівлі, види біржових угод, їх характеристику, організацію біржової торгівлі.
- поняття аукціону, аукціонної торгівлі, порядок проведення аукціону.

Навчимось

- самостійно приймати відповідні рішення, зменшувати величину комерційного ризику.
- користуватися нормативно – технічною документацією, вирішувати ситуації по закупівлі та постачанню товарів.
- скласти заявку на участь у виставці або ярмарку, провести організаційні заходи щодо проведення ярмарок.
- характеризувати види біржових угод, організовувати біржові торги, заключати комерційні угоди на товарній біржі.
- організовувати проведення аукціонів.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
2 семінарські заняття
1
2
3
4
5
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13