Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ ТА ТОРГІВЛІ. СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №7. ТЕМА: ОРГАНІЗАЦІЯ І КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГУ.

Дізнаємось

• основи маркетингового планування, його організації, та здійснення;
• поняття інформаційного забезпечення процесу управління маркетинговій діяльністю;
• основні методи організації маркетингової служби на підприємстві.
• особливості маркетингового планування в готельному бізнесі;
• типи організаційних структур служби маркетингу (відділу продажів) готельно-ресторанних/торговельних підприємств;
• зміст оперативного контролю прибутковості на підприємствах

Навчимось

• застосовувати сучасні методики проведення аналізу ринку, планування маркетингової діяльності;
• застосовувати провідні методи стратегічного планування і планування маркетингу в діяльності підприємств.
• здійснювати реалізацію планів маркетингу;
• опановувати сучасні методи та стратегії управління маркетинговою і комунікаційною діяльністю підприємства, розробляти ефективні стратегії розвитку суб’єкта готельно-ресторанного/торговельного бізнесу, планувати та контролювати маркетингову діяльність.
• планувати маркетингову діяльність на рівні підприємства чи окремої бізнесової одиниці;
• характеризувати основні функції та завдання служби маркетингу (відділу продажів);
• розробляти оптимальну маркетингову структуру підприємства;
• складати та розподіляти завдання та функції підрозділів маркетингу;
• визначати сутність та види маркетингового контролю;
• характеризувати стратегічний контроль маркетингу;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
1 практичні заняття
1
2
3