Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ ТА ТОРГІВЛІ. СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №6. ТЕМА: МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ.

Дізнаємось

• визначення понять "маркетингові комунікації", "комунікаційна політика підприємства", "реклама";
• основні комунікаційні цілі фірми та засоби маркетингових комунікацій;
• етапи процесу розробки комплексу просування товару;
• завдання, види і засоби реклами, що застосовуються підприємством;
• функції, завдання, інструменти і методи РR;
• Інтернет - технології просування;
• компоненти фірмового стилю підприємства;
• основи проектування сайту підприємства;

Навчимось

- визначати цілі, складові комплексу просування товару;
- розробляти рекламну програму, визначати економічну і соціальну ефективність реклами;
- використовувати інструменти і методи пропаганди для просування підприємства;
- використовувати мультимедійні засоби для просування продукту;
- проводити аналіз сайтів підприємств;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
1 практичні заняття
1
2
3