Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

РОЗДІЛ ІІ. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №2. ТЕМА: МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ ТА ТОРГОВЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ

Дізнаємось

• суть і завдання маркетингового дослідження;
• основні принципи здійснення маркетингового дослідження;
• стадії маркетингового дослідження та їх характеристику;
• основні вимоги до інформації, яку використовують для маркетингового дослідження.

Навчимось

• характеризувати функціональні зв'язки структури маркетингових досліджень;
• будувати модель процесу маркетингового дослідження;
• визначати і враховувати фактори, що впливають на поведінку споживачів;
• оформлювати звіт за результатами маркетингових досліджень;
• класифікувати і характеризувати джерела і види маркетингової інформації;
• розрізняти та характеризувати методи маркетингових досліджень.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
1 практичні заняття
1
2
3
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60