Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ ТА ТОРГІВЛІ. ТЕМА 3.1. «ТОВАР ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ».

Дізнаємось

• сутність товарної політики та побудови асортиментної продукції;
• визначення терміну "продукт", з урахуванням структури рівнів продукту в ресторанній справі;
• сутність маркетингової стратегії продукту та складові цієї стратегії;
• сутність, аспекти, параметри конкурентоспроможності.

Навчимось

• оцінювати та забезпечувати якість продукції та послуг на підприємствах сфери гостинності;
• відрізняти маркетинговий підхід до товару/послуги від традиційної.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
1 практичні заняття
1
2
3