Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

РОЗДІЛ ІІ. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ ПРОВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. ТЕМА 2.1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ - ОСНОВА ВИЗНАЧЕННЯ РИНКОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВ.

Дізнаємось

• задачі та напрямки комплексного дослідження ринку;
• сутність, види та принципи маркетингових досліджень;
• ознаки класифікації і методи дослідження ринків споживчих товарів;
• концепцію маркетингової інформаційної системи;
• основні методологічні принципи, що забезпечують ефективність маркетингових досліджень;
• методику проведення маркетингових досліджень.

Навчимось

• використовувати основні складові маркетингової інформаційної системи, визначати етапи та зміст етапів маркетингового дослідження;
• здійснювати вибірку, збір первинної та вторинної маркетингової інформації;
• проводити кабінетні та польові маркетингові дослідження на споживчому ринку.
• використовувати основні складові маркетингової інформаційної системи;
• визначати етапи та зміст етапів маркетингового дослідження;
• проводити маркетингові дослідження та збирати маркетингову інформацію;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
1 практичні заняття
1
2
3