Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ ТА ТОРГІВЛІ. ТЕМА. 3.11. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПІДПРИЄМТВАХ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО/ТОРГОВЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ.

Дізнаємось

• основи маркетингового планування, його організації, та здійснення;
• поняття інформаційного забезпечення процесу управління маркетинговій діяльністю;
• особливості маркетингового планування в готельно-ресторанному/торговельному бізнесі;

Навчимось

• застосовувати сучасні методики проведення аналізу ринку, планування маркетингової діяльності;
• застосовувати провідні методи стратегічного планування і планування маркетингу в діяльності підприємств.
• здійснювати реалізацію планів маркетингу;
• опановувати сучасні методи та стратегії управління маркетинговою і комунікаційною діяльністю підприємства, розробляти ефективні стратегії розвитку суб’єкта готельно-ресторанного/торговельного бізнесу, планувати та контролювати маркетингову діяльність.
• планувати маркетингову діяльність на рівні підприємства чи окремої бізнесової одиниці;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
1 практичні заняття
1
2
3