Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

РОЗДІЛ ІІІ. ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ГОСТИННОСТІ ТА ТОРГІВЛІ. ТЕМА 3.4. МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ ВИХІДНОЇ ЦІНИ.

Дізнаємось

• основні методи ціноутворення;
• визначення, класифікацію та характеристику основних стратегій;
• основну спрямованість цінової політики конкурентів підприємств готельно-ресторанного/торговельного господарства;
• основні методи ціноутворення у маркетинговій діяльності підприємства;

Навчимось

• використовувати окремі методи ціноутворення для розрахунку ціни продукту;
• використовувати можливі напрямки реалізації цінової стратегії;
• орієнтуватися в спрямованості цінової політики конкурентів підприємства;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
1 практичні заняття
1
2
3