Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ. ТЕМА 1.1. АКТУАЛЬНІСТЬ, ПРЕДМЕТ ТА ЗМІСТ ДИСЦИПЛІНИ МАРКЕТИНГУ.

Дізнаємось

• сутність маркетингу, його основні положення та напрями використання маркетингової діяльності;
• теоретичні та методологічні основи маркетингу торговельного бізнесу;
• мету та завдання функціонування закладів торговельного бізнесу маркетингової орієнтації.

Навчимось

• формулювати сутність маркетингу й усвідомлювати його роль в торговельному бізнесі;
• застосовувати знання з основ маркетингу, необхідні у подальшій професійній діяльності.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
1 практичні заняття
1
2
3
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60