Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Конфлікти й способи їх попередження в діловому спілкуванні

Дізнаємось

- поняття конфлікту, його основні характеристики та структурні елементи;
- основні стадії протікання конфліктів;
- стратегії взаємодії в умовах конфлікту;
- причини виникнення конфліктів у діловому спілкуванні;
- типи конфліктів в діловому спілкуванні та їх причини.

Навчимось

• оцінювати рівень конфліктності та особливості поведінки в конкретній ситуації у різних психотипів особистості;
• застосовувати стратегії поведінки відповідно з конфліктною ситуацією;
• уникати конфликтогенов у сфері ділового спілкування;
• вирішувати конфлікти у сфері ділових відносин.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10