Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Тема 5. Ефективні рекламні засоби. Реклама в ЗМІ.

Дізнаємось

принципи створення елементів рекламних звернень (текст, зображення, звук, колір, світло, шрифт), класифікацію рекламних засобів (друкована реклама, преса, радіо та телебачення, зовнішня реклама та реклама на транспорті), поняття та суть брендингу, "Паблик рілейшинз" та "Паблісіті", їх відмінні особливості, переваги та засоби директ-маркетингу, що INTERNET.

Навчимось

відповідно цілям реклами визначати засоби рекламування.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
2 семінарські заняття
1
2
3
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12