Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Розділ XII. Методи вивчення потреби у товарах роздрібних та оптових підприємств. Практична робота №7 Основні показники асортименту. Розробка асортиментного переліку товарів в магазині.

Дізнаємось

- поняття про асортимент і торгову кон’юнктуру, порядок формування асортименту, основні фактори формування асортименту на підприємствах торгівлі, принципи підбору асортименту.

Навчимось

формувати асортимент залежно від факторів, розробляти асортиментний перелік товарів, здійснювати контроль за виконанням асортиментного переліку.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
2 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10