Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Розділ XII. Методи вивчення потреби у товарах роздрібних та оптових підприємств. Тема 12.4. Вибір асортиментної політики підприємства.

Дізнаємось

- види і методи вивчення попиту, методи вивчення товарних ринків підприємствами;
- поняття про асортимент і торгову кон’юнктуру, порядок формування асортименту, основні фактори формування асортименту на підприємствах торгівлі, принципи підбору асортименту.

Навчимось

- користуватися нормативно – довідкового інформацією, визначати потребу торгових підприємств в товарах;
- сформувати асортимент торгового підприємства залежного від факторів.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
2 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10