Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

СЕМІНАРСЬКЕ ЗАНЯТТЯ №1 ТЕМА: СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО СУЧАСНА КОНЦЕПЦІЯ

Дізнаємось

• сутність основних принципів та функцій маркетингу;
• сутність основних концепцій розвитку маркетингу;
• мету та завдання функціонування підприємств торговельного бізнесу маркетингової орієнтації;
• теоретичні та методологічні основи маркетингу торговельного підприємства;

Навчимось

• застосовувати різні концепції управління маркетингом для удосконалення маркетингової діяльності підприємств торговельного бізнесу;
• визначати відмінності концепцій маркетингу та соціально-етичного маркетингу від інших підходів до організації маркетингової діяльності;
• з`ясовувати зміст маркетингової діяльності на підприємстві на основі вивчення моделі цієї діяльності;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10