Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА 3.9. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЙ ЗАКЛАДІВ ТОРГОВЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА

Дізнаємось

• роль та місце PR-роботи в системі економічних наук та розвитку торговельного бізнесу;
• основні специфічні ознаки PR в сфері торгівлі, які зумовлюють особливий підхід до неї;
• специфіку формування іміджу та PR-повідомлень підприємств торговельного бізнесу, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються у маркетингових та PR-дослідженнях;
• особливості організації маркетингової діяльності з урахуванням особливостей Інтернету

Навчимось

• розробляти програми стимулювання збуту послуг торговельних підприємств
• просувати послуги на ринку торговельного бізнесу з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства;
• визначати місце PR-підрозділів у структурі організації;
• визначати тенденції та перспективи розвитку PR-комунікацій в сфері торгівлі

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
1 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10