Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Розділ 3. Методи вивчення потреби у товарах роздрібних та оптових підприємств. Тема 3.4. Організація та проведення комплексних заходів, які характеризують споживчі оцінки асортименту та якості товарів (опитування покупців виставки-продажі, дегустації та інше).

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
2 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
2 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60