Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Тема 10. Загальна характеристика системи PR-технології в готельно-ресторанному бізнесі Практична робота 6. Розробка корпоративного іміджу

Дізнаємось

сутність та складові іміджу підприємства, поняття корпоративний імідж, особиста культура, стиль поведінки

Навчимось

за допомогою PR- інструментів формувати та вдосконалювати імідж підприємства.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
6 семінарські заняття
1
2
3
4
6 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7