Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Конспект як різновид стислого переказу висловлювань, що сприймаються на слух

Дізнаємось

Дидактична: Сформувати в учнів поняття про конспект як один із видів самостійної роботи з літературою; ознайомити з його видами, алгоритмом роботи над складанням конспекту; розвивати вміння критично осмислювати прочитане, виділяти в ньому головне, ділити висловлювання на логіко-смислові частини, складати план, використовувати різні способи конспектування.

Навчимось

Виховна: Виховувати шанобливе ставлення до книги як скарбниці знань.

Розвиваюча: розвивати вміння сприймати текст на слух, мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати змістово-композиційний і мовний аналіз тексту публіцистичного стилю.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
1 лекції
1
1 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
2 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
3 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
4 практичні заняття
1
2
3
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17