Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Етика ділових контактів.

Дізнаємось

основні форми ділового спілкування: бесіда, службова нарада, переговори;

види бесід (ділова, приватна) та службових бесід (кадрова, проблемна, дисциплінарна);

структуру та етапи проведення бесід, нарад і переговорів;

методи та тактики ведення переговорів (позиційний, м’який, принциповий);

принципи етики та ділового етикету в різних формах спілкування;

типові помилки, що знижують ефективність комунікації.

Навчимось

ефективно проводити ділові та службові бесіди, дотримуючись етичних норм;

готуватися до нарад і переговорів, визначати мету, планувати порядок денний;

вести обмін інформацією, ставити питання, слухати та узгоджувати позиції;

застосовувати відповідні методи та тактики переговорів для досягнення домовленостей;

підтримувати конструктивну атмосферу та зберігати професійні відносини

Навички

  • Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
15
16
17
18
19
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
20
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
Загальнонаціональна хвилина мовчання за загиблими внаслідок збройної агресії рф проти України
60