Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Розділ ІІІ Етико-психологічні засади етики бізнесу. Лекція 2. Конфлікти в бізнесі, їх попередження та подолання.

Дізнаємось

 особливості та способи організації ділових переговорів, зустрічей та прийомів,
 способи реакції та поведінки у стандартних етикетних ситуаціях,
 способи попередження та подолання конфліктних ситуацій.

Навчимось

 організовувати і проводити протокольний візит ввічливості,
 бездоганно володіти правилами ділового протоколу,
 використовувати отриману невербальну інформацію при проведенні ділових зустрічей і переговорів.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.