Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Розділ ІІІ Етико-психологічні засади етики бізнесу. Лекція 1. Етика і психологія ділового спілкування.

Дізнаємось

 сутність та рівні моральної культури спілкування,
 основи ділового протоколу та форми його прояву,
 основні базові уявлення про соціальні конфлікти.

Навчимось

 логічно мислити, сприймати чужу думку, безболісно відмовлятися від свого хибного погляду,
 організовувати та проводити ділові зустрічі, у тому числі з представниками різних ділових культур,
 організовувати і проводити протокольний візит ввічливості.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
Ум 2. Знаходження творчих рішень або відповідей на чітко визначені конкретні та абстрактні проблеми на основі ідентифікації та застосування даних.
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
5 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Ум 3. Планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб у спеціалізованому контексті.