Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Тема 4. Організація і планування реклами. Практична робота №2 «Рекламна діяльність сучасних підприємств»

Дізнаємось

принципи планування рекламної діяльності та організації рекламних компанії, методи визначення економічної ефективності рекламних заходів.

Навчимось

складати план рекламних заходів, аналізувати економічну ефективність реклами, визначати рентабельність реклами, розраховувати показник ефективності витрат на рекламу.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
6 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
6 семінарські заняття
1
2
6 практичні заняття
1
2
3
4
5
6
7