Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

Розділ ІІІ. Кон'юнктурні і ринкові дослідження. Практична робота № 2 Особливості проведення комплексного дослідження ринку.

Дізнаємось

• сутність сегментації, її ознаки та принципи;
• поняття SWOT - аналізу та порядок його проведення.

Навчимось

• проводити сегментацію ринку і вибирати цільові сегменти;
• групувати фактори маркетингового середовища для проведення SWOT - аналізу;
• виявляти маркетингові можливості підприємства, які відповідають його ресурсам;
• розробляти заходи щодо уникнення впливу з боку маркетингових загроз.
• відрізнити "виробниче" мислення від "ринкового", виділити характерні риси збутової та маркетингової орієнтації підприємства;
• вирішувати ситуації по визначенню маркетингових концепцій та робити висновки.

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
3 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
3 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
3 практичні заняття
1
2
3
4