Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА 1.3. КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГУ ТА МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Дізнаємось

• мету та завдання функціонування закладів готельного господарства маркетингової орієнтації;
• теоретичні та методологічні основи маркетингу готельного господарства;
• систему інструментів маркетингової діяльності готелів і ресторанів (маркетинг-мікс);
• види маркетингу;
• знати поняття «середовище маркетингу» та його елементи;
• зміст процесів та технології маркетингу;
• сучасні методики проведення аналізу маркетингового середовища;

Навчимось

• з`ясовувати зміст маркетингової діяльності на підприємстві на основі вивчення моделі цієї діяльності;
• ідентифікувати види послуг,
• аналізувати на конкретних прикладах види послуг за функціональними ознаками;
• схарактеризувати види маркетингу залежно від стану попиту;
• визначати місію і цілі підприємства у маркетинговому середовищі;
• застосовувати інструментарій аналізу маркетингового середовища підприємства;
• проводити дослідження впливу маркетингового середовища на діяльність підприємств;
• аналізувати оточуюче маркетингове середовище та вплив контрольованих і неконтрольованих чинників на діяльність підприємства

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
5 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
5 практичні заняття
1
2
3