Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА. 3.12. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ЗАКЛАДАХ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА.

Дізнаємось

• основні методи організації маркетингової служби на підприємстві.
• особливості маркетингового планування в готельному бізнесі;
• типи організаційних структур служби маркетингу (відділу продажів) готельних і ресторанних підприємств;
• зміст оперативного контролю прибутковості на підприємствах

Навчимось

• опановувати сучасні методи та стратегії управління маркетинговою і комунікаційною діяльністю підприємства, розробляти ефективні стратегії розвитку суб’єкта готельного бізнесу, планувати та контролювати маркетингову діяльність.
• планувати маркетингову діяльність на рівні підприємства чи окремої бізнесової одиниці;
• характеризувати основні функції та завдання служби маркетингу (відділу продажів);
• розробляти оптимальну маркетингову структуру підприємства;
• складати та розподіляти завдання та функції підрозділів маркетингу;
• визначати сутність та види маркетингового контролю;
• характеризувати стратегічний контроль маркетингу;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
5 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
5 практичні заняття
1
2
3