Довідка
Довідка
ЛКЛАУД ІД 323
Loading...

ТЕМА 1.2. ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ, ФУНКЦІЇ ТА КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ.

Дізнаємось

• сутність основних принципів та функцій маркетингу;
• сутність основних концепцій розвитку маркетингу;
• мету та завдання функціонування закладів готельного господарства маркетингової орієнтації;
• теоретичні та методологічні основи маркетингу готельного господарства;

Навчимось

• застосовувати різні концепції управління маркетингом для удосконалення маркетингової діяльності підприємств готельного і ресторанного господарства;
• визначати відмінності концепцій маркетингу та соціально-етичного маркетингу від інших підходів до організації маркетингової діяльності;
• з`ясовувати зміст маркетингової діяльності на підприємстві на основі вивчення моделі цієї діяльності;

Матеріали

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Проблемні питання
  • Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тест

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Д.з.

Доступно тільки для зареєстрованих користувачів

Тема
5 лекції
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
5 семінарські заняття
1
2
3
4
5
6
7
5 практичні заняття
1
2
3